Εγγραφείτε στο blog μας, διαδώστε το και γίνετε η φωνή του ΡΟΔΟπολίτη!

Δευτέρα 15 Φεβρουαρίου 2010

Μια ξεχασμένη (διεθνής) οδική αρτηρία…

Και ενώ όλοι, σήμερα, ασχολούνταν με τους “αεροδιαδρόμους”, όπου θα κινούνταν οι χαρταετοί τους, οι ετεροδημότες που αφίχθηκαν στη Ροδόπολη, υπενθύμισαν το τεράστιο πρόβλημα, που αντιμετωπίζουν όσοι αποφασίζουν να πάρουν το αμάξι τους και να εκδράμουν στην περιοχή του Δήμου Κερκίνης (και όχι μόνο…).
Για όσους δεν γνωρίζουν:

Η διαδρομή Κιλκίς-Ροδόπολη-Γέφυρα Στρυμώνα χαρακτηρίζεται από το μικρό πλάτος του δρόμου και την κακή κατάσταση του οδοστρώματος. Οι τρύπες στο δρόμο, που μετατρέπονται σε λίμνες όταν βρέχει, παραμένουν διαχρονικές και επικίνδυνες, όσες ασφαλτοστρώσεις κι αν γίνουν…!
Παρόλα αυτά, εκατοντάδες νταλίκες κάθε μέρα, διανύουν τη συγκεκριμένη διαδρομή, με αποτέλεσμα να δημιουργείται και σοβαρό κυκλοφοριακό πρόβλημα. Οι υπομονετικοί, συμβιβάζονται με την καθυστέρηση που θα έχει η άφιξη στον προορισμό τους, ενώ οι πιο “βιαστικοί” επιδίδονται –συχνά, δυστυχώς- σε επικίνδυνες προσπεράσεις και ελιγμούς…
Το συγκεκριμένο πρόβλημα εντάθηκε, λόγω των πρόσφατων αγροτικών κινητοποιήσεων, καθώς οι ακινητοποιημένες νταλίκες σχημάτιζαν ουρές χιλιομέτρων. Αποτέλεσμα; ο ήδη στενός δρόμος, γίνονταν ακόμη στενότερος και η κίνηση σε αυτόν ακόμη πιο δύσκολη, ακόμη πιο επικίνδυνη…

Για του δύσπιστους, παραθέτουμε το ακόλουθο “ρεπορτάζ”:
Με αφορμή τα “μπλόκα” των αγροτών, φίλοι του ΡΟΔΟπολίτη έκαναν την παρακάτω μέτρηση, την περασμένη εβδομάδα (με ενεργά τα μπλόκα των αγροτών):
Στη διαδρομή Σιδηρόκαστρο-Γέφυρα Στρυμώνα, ήταν μπλοκαρισμένες 96 νταλίκες.
Στη διαδρομή Γέφυρα Στρυμώνα-Βυρώνεια, οι νταλίκες έφθασαν τον αριθμό των 158.
Τους συγκεκριμένους αριθμούς έρχονται να επαληθεύσουν οι πλέον αδιάψευστοι μάρτυρες, οι οδηγοί που κινούνται στη συγκεκριμένη διαδρομή και επιβεβαιώνουν ότι το κομμάτι Γέφυρα Στρυμώνα-Ροδόπολη επιβαρύνεται περισσότερο, συγκριτικά με το κομμάτι Γέφυρα Στρυμώνα-Σιδηρόκαστρο. Ο λόγος είναι πολύ απλός:
Κακά τα ψέματα, η Αθήνα είναι ο κύριος προορισμός της συντριπτικής πλειονότητας των φορτηγών που προέρχονται από τις χώρες της Ανατολικής Ευρώπης (Βαλκανίων και Βαλτικής). Οι συγκεκριμένοι οδηγοί προτιμούν τη διαδρομή Προμαχώνα-Πετρίτσι-Δοϊράνη-Πολύκαστρο-Μάλγαρα (λιγότερα χιλιόμετρα, σχεδόν μηδαμινή κλίση), αντί να πηγαίνουν μέσω Σερρών και Θεσσαλονίκης. Μάλιστα, δεν είναι λίγοι αυτοί που εκτιμούν ότι τυχόν τοποθέτηση διοδίων στην περιβόητη “κάθετη της Εγνατίας Οδού” (Προμαχώνας-Σέρρες-Θεσσαλονίκη) θα εκτινάξει στα ύψη τον αριθμό των φορτηγών, που θα προτιμούν το δρόμο Πετρίτσι-Ροδόπολη-Κιλκίς

Και όμως, κόντρα στα συγκεκριμένα δεδομένα, αλλά και στην κοινή λογική, η Πολιτεία επιμένει να μην επενδύει ούτε στη συντήρηση ούτε στη βελτίωση του οδικού δικτύου, στον άξονα Γέφυρα Στρυμώνα-Πετρίτσι-Ροδόπολη-Καστανούσα.

ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ

Χαρακτηριστική φωτογραφία τμήματος της διαδρομής Πετρίτσι-Ροδόπολη-Καστανούσα,
όπου αποτυπώνεται η συνύπαρξη των “μπαλωμάτων” με τις τρύπες και τη φθαρμένη άσφαλτο…

-Είναι δυνατόν, εν έτει 2010, οι λακκούβες στο δρόμο Πετρίτσι-Ροδόπολη-Καστανούσα να θυμίζουν “καρόδρομο”;
-Μέχρι πότε θα υποβαθμίζεται η –υποτιθέμενη, από ό,τι φαίνεται…- “πιο αναπτυσσόμενη περιοχή του νομού Σερρών”;
-Γιατί, ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΕΡΓΟ στο συγκεκριμένο οδικό άξονα; Δεν γνωρίζουν οι υπεύθυνοι το μέγεθος του προβλήματος;

Σύντομα, θα υπάρξει ειδικό αφιέρωμα στο συνολικό συγκοινωνιακό πρόβλημα, που αντιμετωπίζει η ευρύτερη περιοχή των Δήμων Κερκίνης-Πετριτσίου…

12 σχόλια:

  1. ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ 16/2 ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΕΠΑΙΖΑ ΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ<>. Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΕΓΙΝΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΓΙΑ ΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ.ΠΡΕΠΕΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΡΗΓΟΡΗ ΕΠΙΣΚΕΥΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΟΙΟΣ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ? Ο ΔΗΜΟΣ Η Η ΝΟΜΑΡΧΙΑ?ΝΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΑΛΙ.ΑΠΟΧΕΤΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΑΥΤΟ?ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Η ΕΣΚΕΜΕΝΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ? ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΤΑ Κ.ΠΟΡΡΟΙΑ. ΑΝΤΙΡΟΔΟΠΟΛΙΤΗΣ Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ .ΑΣ ΤΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ .ΞΕΡΟΥΝ ΑΥΤΟΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. παράλληλα με την πολύπαθη "Διεθνή" αρτηρία υφίσταται και ένα ξεχασμένο σιδηροδρομικό δίκτυο, το οποίο τα τελευταία 3 χρόνια το κάνουν "λιφτινγκ" αλλά δεν βλέπω τραίνα να κυκλοφορούν και ανησυχώ. Οι υποσχέσεις (για Προαστιακό) μείνανε υποσχέσεις...Η κατάσταση είναι τραγική, οι χρόνοι των δρομολογίων μεγάλοι, οι καθυστερήσεις "κλασσικές", τα δρομολόγια "απαράδεκτα" και οι ταχύτητες απελπιστικά χαμηλές... Ροδόπολη - Σερρες απο 45' (επίσημη διάρκεια ταξιδιού) έγινε σε 75'. ποιές δουλειές να προγραμματισεις; Ζούμε ακόμη στον "συγκοινωνιακό Μεσαίωνα" σαν περιοχή και δεν βλέπω να βγαίνουμε σύντομα αν δεν διεκδικίσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ πάντως θα σταθώ στο θέμα καθαρά της Ροδόπολης...είναι σαν βομβαρδισμένο χωριό,ειδικά η είσοδός της απο το ΕΣΥ μέχρι τη διασταύροση στου μίλτου είναι τραγική...απορώ πως κρατάνε την έδρα του ομορφότερου δήμου των Σερρών σε τέτοια παρακμή...και δεν είμαι ροδοπολίτισα...επισκέπτρια απλή ...
    Μαρία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο δήμαρχος και όλο το ΔΣ είναι τραγικό για την είσοδο του χωριού αλλά και όπως είναι οι δρόμοι μέσα σε αυτό...αλλά τι να πεις ; εδώ έρχεται η νομαρχία και θα μας κάνει αποχετευτικό γιατί απλά δεν έχουμε εμείς Δήμο..μαριονέτες που τους νοιάζουν μόνο οι μισθοί έχουμε...ανύπαρκτα ανθρωπάκια...τι να πεις πρώτα ; για τον ΟΣΕ ; για το πεζόδρομο ; ένα χάλι ...
    αλλά φταίμε και εμείς που δεν οργανωνόμαστε για να κάνουμε "σαματά" και να ακουστούμε
    αλήθεια ροδοπολίτες συμβούλους δεν έχουμε ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Νομίζω ότι όσοι γνωρίζουν πρόσωπα και καταστάσεις, συμφωνούν ότι ο Ιακωβίδης (δεν πρόκειται να τον αποκαλώ, πλέον, Δήμαρχο...) είναι κραυγαλέα περίπτωση αντιροδοπολίτη!
    Η εγκατάλειψη της Ροδόπολη και το συστηματικό "σαμποτάρισμα" από τον ίδιο τον Δήμαρχο είναι πια οφθαλμοφανή, ακόμη και στους τυφλούς...
    Οι Ροδοπολίτες έχουν συνηθίζει να ψηφίζουν για Δήμαρχο και όχι για Κοινοτάρχη, γι'αυτό και στις τελευταίες εκλογές έδωσαν στον Ιακωβίδη μόλις 23%! Ας μην ξεχνάμε, άλλωστε, ότι ο συνδυασμός του Ιακωβίδη, από όλον το Δήμο Κερκίνης, ΔΕΝ βγήκε πρώτος μόνο στη Ροδόπολη, στην Οδηγήτρια, στα Πλατανάκια, στο Σιδηροχώρι και στο Θεοδώρειο!!!
    Αυτήν τη φορά, πάντως, εκτιμώ ότι ο Ιακωβίδης -αν είναι υποψήφιος Δήμαρχος- ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΡΟΔΟΠΟΛΗ!
    Φαίνεται ότι από τη στήριξη (2002) και την ανοχή (2006) βρισκόμαστε στο στάδιο της πλήρους αντιπαράθεσης (2010)! Λίγη υπομονή και οι εξελίξεις θα μιλήσουν από μόνες τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όντως η Ροδόπολη δείχνει σαν χωριό του Αφγανιστάν (φταίμε και εμείς σε κάποιο βαθμό και οχι μόνο οι δρόμοι). Το οδικό της δίκτυο είναι σαν βομβαρδισμένο και ειδικά τώρα με την κακοκαιρία η κατάσταση δείχνει τραγική.
    Η Ροδόπολη συγκεντρωνει επιχειρηματικές δραστηριότητες ανθρώπων που κατοικούν και στα γύρω χωριά, όλοι αυτοί έχουν επενδύσει τα χρήματα τους και θα περίμεναν κάτι παραπάνω απο αυτό το χάλι, ώστε να γίνει λειτουργική και ελκυστική η Ροδόπολη κάτι το οποίο θα είχε θετικό αντίκτυπο και στα έσοδα τους. Οι ιδιώτες επενδύουν χρήματα σε ένα τόπο και ο Δήμος προσπαθεί να τους διώξει (με ένα δόλιο σκεπτικό όμως).Δυστυχώς η πλειοψηφία των τοπικών "αρχόντων" μας γυρίζει πίσω και φρενάρει την πρόοδο και της Ροδόπολης αλλά και όλου του Δήμου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ ΜΟΝΟ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΑΣ ΑΡΧΟΝΤΕΣ..ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΤΕΤΡΑΕΤΙΑΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΟΤΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΕ ΜΜΕ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΜΑΣ ΤΟΥ κ.ιακωβιδη..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΑΣΣΑΡΕΙ ΤΙΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ... ΠΟΥ ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΑΓΝΩΣΤΕΣ ΑΝ ΚΑΙ ΖΟΥΝ ΜΟΝΟ 50 ΧΛΜ ΑΝΑΤΟΛΙΚΑ..
    ΜΕΤΑ Ο ΕΠΙ 10 ΧΡΟΝΙΑ ΤΟΠΙΚΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ κ.Λεονταρίδης εκ Κ ΠΟΡΡΟΙΩΝ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΟΠΝΟΟ ΕΡΓΟ ΒΟΗΘΗΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ..
    ΑΡΑ ΛΟΙΠΟΝ ΜΗ ΚΛΑΙΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΠΟΥ ΜΑΡΑΖΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ..ΠΡΟΣΕΞΕΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ..ΒΑΛΤΕ ΑΦΘΑΡΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΗΓΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλε ανώνυμε,
    Το βασικό είναι να υπάρχει ρεαλιστικό και εφικτό σχέδιο για την ανάπτυξη της περιοχής, μέσα από διαφανή λειτουργία των Αρχών και των αρχόντων. Συνήθως, τέτοιες συμπεριφορές και νοοτροπίες δεν εμφανίζουν όσοι είναι για χρόνια ενταγμένοι σε κάποιο "σύστημα", αλλά οι πιο νέοι και, σχετικά, "άβγαλτοι"...
    Όμως, θα πρέπει να έχουμε κατά νου ότι το "νέοι και άφθαρτοι" μπορεί να καταλήξει "κλισέ" και ψευδεπίγραφο σύνθημα, όπως ακριβώς το "καλά παιδιά"!
    Άρα, τα κριτήριά μας θα πρέπει να είναι αυστηρά και αξιοκρατικά, γιατί η "περίοδος Ιακωβίδη" υπήρξε τόσο αντιαναπτυξιακή, ώστε να μην υπάρχει περιθώριο για άλλες "κακές" επιλογές!!!
    *Τα εισαγωγικά στο "κακές" υποδηλώνουν ότι, αν και από τα αποτελέσματά της η περίοδος του Ιακωβίδη κρίνεται ως αρνητική, εντούτοις, οφείλουμε να σεβόμαστε τη λαϊκή ετυμηγορία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ για την φιλοξενία και την σωστή απάντηση σου..αγαπώ και σέβομαι τους κατοίκους της περιοχής.οπωσ και εσεις.Ομως υπάρχει εκ καταγωγής στην περιοχή πληθυσμιακή διαφοροποίηση..πόντιοι[ΡΟΔΌΠΟΛΗ.Κ.ΠΟΡΟΙΑ}Βλάχοι{Α>ΠΟΡΟΙΑ}θρακιώτες [ΚΕΡΚΙΝΗ]Ανατ.Ρωμηλία{ΛΙΒΑΔΙΑ}Κλπ
    αυτό σημαίνει τοπιστικές διαφοροποιήσεις και στενή θεώρηση των τοπικών συμφερόντων.ΚΑΙ ΟΜΩΣ
    ΥΠΆΡΧΕΙ ΔΕΞΑΜΕΝΗ ΞΥΠΝΙΩΝ ΙΚΑΝΩΝ 45ΑΡΗΔΩΝ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΓΚΕΡΑΣΟΥΝ ΤΙς ΥΦΕΡΠΟΥΣΕΣ ΤΟΠΙΚΙΣΤΙΚΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ.. Η ΠΕΡΙΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΚΟΛΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΨΗΦΙΖΕΙ 10ΕΤΙΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΟΤΙ ΕΙΧΑΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟ ΕΔΩΣΑΝ..ΤΩΡΑ ΙΣΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΡΟΥΤΙΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΩΝ ΠΑΧΥΛΩΝ ΔΙΠΛΩΝ ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. σχετικά με το οδικό τμήμα για το οποίο συζητάμε να τι ειπώθηκε παλιότερα (Νοεμβριος 2008) απο την Περιφέρεια...
    "Σέρρες


    10. Σταυροχώρι - Πετρίτσι, τμήμα Σταυροχώρι - Δροσάτο. Προϋπολογισμός: 1.500.000 ευρώ. Ολοκλήρωση: Μέσα 2010. Προβλέπονται δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, ενδιάμεση νησίδα, ανισόπεδοι κόμβοι και παράπλευρο δίκτυο, μήκους 17 χλμ.


    11. Σταυροχώρι - Πετρίτσι, τμήμα Ροδόπολη - Πετρίτσι.


    12. Λευκοθέα - Αλιστράτη - όρια Νομού Δράμας. Προϋπολογισμός: 1.200.000 ευρώ. Ολοκλήρωση: Μέσα 2010. Προβλέπονται μία λωρίδα ανά κατεύθυνση και λωρίδας έκτακτης ανάγκης, μήκους 13 χλμ.
    "

    δεν γνωρίζω αν θα γίνει κάτι ως συνέχεια ή θα σχεδιαστεί κάτι καινούριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. μήπως θα πρέπει να αναλάβει τις ευθύνες της η Νομαρχία για τον δρόμο; καλός ο βιολογικός καθαρισμός αλλά θα πρέπει να δει και το οδικο δίκτυο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή